Spring til hovednavigation
Spring til søgning
Spring til hovedindhold
Københavns Universitets forskningsportal Forside
Hjælp og OSS
Dansk
English
Forside
Profiler
Publikation
Forskningsenheder
Presse/medier
Aktiviteter
Priser
???studenttheses???
Forskningsdatasæt
Søg efter ekspertise, navn eller tilknytning
The interplay between dialogue, cognitive schemata and kinesthetic learning: Bodily explorations of force related concepts in physics
Bidragets oversatte titel
:
Samspillet mellem dialog, kognitive skemaer og kinæstetisk læring: Kropslig udforskning af kraftrelaterede koncepter i fysikundervisning
Jesper Bruun
,
Bjørn Friis Johannsen
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetspædagogik
Evaluering og læring i naturfaglig undervisning
Oversigt
Fingeraftryk
Aktiviteter
(1)
Fingeraftryk
Dyk ned i forskningsemnerne om 'Samspillet mellem dialog, kognitive skemaer og kinæstetisk læring: Kropslig udforskning af kraftrelaterede koncepter i fysikundervisning'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.
Sorter
Vægt
Alfabetisk
Samfundsvidenskab
physics
100%
dialogue
84%
learning
40%
cognition
32%
student
19%
Teaching
16%
teacher
16%