Spring til hovednavigation
Spring til søgning
Spring til hovedindhold
Københavns Universitets forskningsportal Forside
Hjælp og OSS
Dansk
English
Forside
Profiler
Publikation
Forskningsenheder
Presse/medier
Aktiviteter
Priser
???studenttheses???
Forskningsdatasæt
Søg efter ekspertise, navn eller tilknytning
Making sense of curriculum - the transition into science and engineering university programmes
Lars Ulriksen
,
Henriette Tolstrup Holmegaard
,
Lene Møller Madsen
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetspædagogik
10
Citationer (Scopus)
Oversigt
Fingeraftryk
Fingeraftryk
Dyk ned i forskningsemnerne om 'Making sense of curriculum - the transition into science and engineering university programmes'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.
Sorter
Vægt
Alfabetisk
Social Sciences
Science, Technology, Engineering and Mathematics
100%
Education Program
66%
Framing
66%
Study Program
33%
Identity Formation
33%
Secondary School
33%
Narrative Interview
33%
Keyphrases
Engineering University
100%
Student Integration
33%
Student Retention
33%