Spring til hovednavigation
Spring til søgning
Spring til hovedindhold
Københavns Universitets forskningsportal Forside
Hjælp og OSS
Dansk
English
Forside
Profiler
Publikation
Forskningsenheder
Presse/medier
Aktiviteter
Priser
???studenttheses???
Forskningsdatasæt
Søg efter ekspertise, navn eller tilknytning
Making sense of curriculum - the transition into science and engineering university programmes
Lars Ulriksen
,
Henriette Tolstrup Holmegaard
,
Lene Møller Madsen
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetspædagogik
10
Citationer (Scopus)
Oversigt
Fingeraftryk
Fingeraftryk
Dyk ned i forskningsemnerne om 'Making sense of curriculum - the transition into science and engineering university programmes'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.
Sorter
Vægt
Alfabetisk
Samfundsvidenskab
engineering
100%
curriculum
90%
university
77%
mathematics
42%
student
40%
education
31%
narrative interview
26%
study program
22%
identity formation
22%
indication
18%
secondary school
15%
experience
12%