Spring til hovednavigation
Spring til søgning
Spring til hovedindhold
Københavns Universitets forskningsportal Forside
Hjælp og OSS
Dansk
English
Forside
Profiler
Publikation
Forskningsenheder
Presse/medier
Aktiviteter
Priser
???studenttheses???
Forskningsdatasæt
Søg efter ekspertise, navn eller tilknytning
The relevance and consequences of PISA science in a Danish context
Jens Dolin
, Lars Brian Krogh
Institut for Naturfagenes Didaktik
Evaluering og læring i naturfaglig undervisning
16
Citationer (Scopus)
Oversigt
Fingeraftryk
Fingeraftryk
Dyk ned i forskningsemnerne om 'The relevance and consequences of PISA science in a Danish context'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.
Sorter
Vægt
Alfabetisk
Matematik
Relevance
78%
Context
49%
Education
33%
Test System
15%
Catalyst
13%
Culture
12%
Skills
11%
Paradigm
9%
Policy
9%
Learning
9%
Correspondence
8%
Influence
7%
Framework
5%
Samfundsvidenskab
PISA study
100%
cognitive orientation
20%
school culture
15%
school program
14%
educational reform
14%
educational policy
13%
school system
13%
paradigm
8%
learning
4%