Spring til hovednavigation
Spring til søgning
Spring til hovedindhold
Københavns Universitets forskningsportal Forside
Hjælp og OSS
Dansk
English
Forside
Profiler
Publikation
Forskningsenheder
Presse/medier
Aktiviteter
Priser
???studenttheses???
Forskningsdatasæt
Søg efter ekspertise, navn eller tilknytning
Teachers' collective knowledge: the case of equivalent fractions
Zetra Hainul Putra,
Carl Winsløw
Institut for Naturfagenes Didaktik
Matematikkens Didaktik
2
Citationer (Scopus)
61
Downloads (Pure)
Oversigt
Fingeraftryk
Fingeraftryk
Dyk ned i forskningsemnerne om 'Teachers' collective knowledge: the case of equivalent fractions'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.
Sorter
Vægt
Alfabetisk
Computer Science
Direct Instruction
25%
Fractional Equivalent
100%
Professional Knowledge
25%
Service Teacher
25%
Visible Difference
25%
Keyphrases
Direct Instruction
25%
Equivalent Fractions
100%
Teacher Mathematics Knowledge
25%
Social Sciences
Collective Knowledge
100%