Spring til hovednavigation
Spring til søgning
Spring til hovedindhold
Københavns Universitets forskningsportal Forside
Hjælp og OSS
Dansk
English
Forside
Profiler
Publikation
Forskningsenheder
Presse/medier
Aktiviteter
Priser
???studenttheses???
Forskningsdatasæt
Søg efter ekspertise, navn eller tilknytning
Wissenschaftsverständnis und curricular Ziele: Was der Blick über den Zaun uns lehren kann
Robert Harry Evans
, Lutz Stäudel
Institut for Naturfagenes Didaktik
Evaluering og læring i naturfaglig undervisning
Oversigt
Fingeraftryk
Fingeraftryk
Dyk ned i forskningsemnerne om 'Wissenschaftsverständnis und curricular Ziele: Was der Blick über den Zaun uns lehren kann'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.
Sorter
Vægt
Alfabetisk
Samfundsvidenskab
literacy
100%
Hungary
97%
Denmark
92%
Teaching
41%
teacher
40%
Federal Republic of Germany
35%
EU
34%
learning
33%
leader
30%
interpretation
29%
student
11%