Spring til hovednavigation
Spring til søgning
Spring til hovedindhold
Københavns Universitets forskningsportal Forside
Hjælp og OSS
Dansk
English
Forside
Profiler
Publikation
Forskningsenheder
Presse/medier
Aktiviteter
Priser
???studenttheses???
Forskningsdatasæt
Søg efter ekspertise, navn eller tilknytning
The intangible task – a revelatory case of teaching mathematical thinking in Japanese elementary schools
Klaus Rasmussen
, Masami Isoda
Institut for Naturfagenes Didaktik
Matematikkens Didaktik
1
Citationer (Scopus)
Oversigt
Fingeraftryk
Fingeraftryk
Dyk ned i forskningsemnerne om 'The intangible task – a revelatory case of teaching mathematical thinking in Japanese elementary schools'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.
Sorter
Vægt
Alfabetisk
Samfundsvidenskab
elementary school
78%
didactics
59%
codetermination
51%
Teaching
41%
textbook
27%
curriculum
17%
teacher
13%
Matematik
Teaching
100%
Multiplication
79%
Curriculum
42%
Context
19%