Spring til hovednavigation
Spring til søgning
Spring til hovedindhold
Københavns Universitets forskningsportal Forside
Hjælp og OSS
Dansk
English
Forside
Profiler
Publikation
Forskningsenheder
Presse/medier
Aktiviteter
Priser
???studenttheses???
Forskningsdatasæt
Søg efter ekspertise, navn eller tilknytning
Lesson study in prospective mathematics teacher education: didactic and paradidactic technology in the post-lesson reflection
Klaus Rasmussen
Institut for Naturfagenes Didaktik
Matematikkens Didaktik
9
Citationer (Scopus)
Oversigt
Fingeraftryk
Fingeraftryk
Dyk ned i forskningsemnerne om 'Lesson study in prospective mathematics teacher education: didactic and paradidactic technology in the post-lesson reflection'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.
Sorter
Vægt
Alfabetisk
Keyphrases
Lesson Study
100%
Prospective Mathematics Teacher Education
100%
Prospective Teachers
40%
Teacher-researcher
20%
Teacher Educators
20%
Teacher Education Programs
20%
Teacher Learning
20%
Practicum
20%
Social Sciences
Lesson Study
100%
Teacher Learning
20%