Spring til hovednavigation
Spring til søgning
Spring til hovedindhold
Københavns Universitets forskningsportal Forside
Hjælp og OSS
Dansk
English
Forside
Profiler
Publikation
Forskningsenheder
Presse/medier
Aktiviteter
Priser
???studenttheses???
Forskningsdatasæt
Søg efter ekspertise, navn eller tilknytning
Exploring Relations Between Formative and Summative Assessment
Jens Dolin
, Paul Black, Wynne Harlen, Andrée Tiberghien
Institut for Naturfagenes Didaktik
Evaluering og læring i naturfaglig undervisning
Oversigt
Fingeraftryk
Fingeraftryk
Dyk ned i forskningsemnerne om 'Exploring Relations Between Formative and Summative Assessment'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.
Sorter
Vægt
Alfabetisk
Keyphrases
Assessment for Learning
33%
Assessment Model
33%
Assessment Purposes
66%
Assessment Use
33%
Formative Assessment
100%
Reliability Issues
33%
Summative Assessment
100%
Using Evidence
33%
Social Sciences
Formative Assessment
100%
Student Learning
25%
Summative Assessment
100%