Spring til hovednavigation
Spring til søgning
Spring til hovedindhold
Københavns Universitets forskningsportal Forside
Hjælp og OSS
Dansk
English
Forside
Profiler
Publikation
Forskningsenheder
Presse/medier
Aktiviteter
Priser
???studenttheses???
Forskningsdatasæt
Søg efter ekspertise, navn eller tilknytning
Developing mathematics teacher knowledge: the paradidactic infrastructure of “open lesson” in Japan.
Takeshi Miyakawa,
Carl Winsløw
Institut for Naturfagenes Didaktik
Matematikkens Didaktik
13
Citationer (Scopus)
Oversigt
Fingeraftryk
Fingeraftryk
Dyk ned i forskningsemnerne om 'Developing mathematics teacher knowledge: the paradidactic infrastructure of “open lesson” in Japan.'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.
Sorter
Vægt
Alfabetisk
Matematik
Teacher Knowledge
100%
Infrastructure
63%
Japan
57%
Teaching
23%
Community
23%
Knowledge
17%
Form
9%
Class
6%
Samfundsvidenskab
didactics
34%
Japan
33%
infrastructure
31%
mathematics
30%
teacher
18%
mathematics studies
9%