Spring til hovednavigation
Spring til søgning
Spring til hovedindhold
Københavns Universitets forskningsportal Forside
Hjælp og OSS
Dansk
English
Forside
Profiler
Publikation
Forskningsenheder
Presse/medier
Aktiviteter
Priser
???studenttheses???
Forskningsdatasæt
Søg efter ekspertise, navn eller tilknytning
Concerns with Using Test Results for Political and Pedagogical Purposes: A Danish Perspective
Jens Dolin
Institut for Naturfagenes Didaktik
Evaluering og læring i naturfaglig undervisning
Oversigt
Fingeraftryk
Fingeraftryk
Dyk ned i forskningsemnerne om 'Concerns with Using Test Results for Political and Pedagogical Purposes: A Danish Perspective'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.
Sorter
Vægt
Alfabetisk
Samfundsvidenskab
classroom
36%
curriculum
18%
Denmark
32%
discourse
18%
education
10%
educational policy
100%
leadership
22%
political goal
40%
research project
50%
self-image
33%
student
8%
Teaching
29%