TY - RPRT
T1 - Praksisnær Pædagogisk Kompetenceudvikling
T2 - Afrapportering af pilotprojektet PPK under KUUPI
AU - Juul Jensen, Christina
AU - Jensen, Agnete Lunddahl
AU - Dahl, Kirstine
AU - Jensen, Carsten Selch
AU - Sølberg, Jan
PY - 2014
Y1 - 2014
N2 - Som et led i Københavns Universitets UniversitetsPædagogiske Indsats (KUUPI) blevpilotprojektet Praksisnær Pædagogisk Kompetenceudvikling (PPK) iværksat i september 2013. PPK var ét af seks strategiske projektet, som blev til på det såkaldte Didaktiskudvalgs anbefaling. Oprindeligt blev projektet formuleret omkring et ønske om at få belyst behovet for et udbud af kortere kurser, som kunne udbydes på tværs af fakulteterne. Projektet blev udvidet til at handle om dels at belyse de eksisterende behov for kompetenceudvikling blandt underviserne, men samtidigt også en undersøgelse af alternativer til kurser i forbindelse med udvikling af undervisernes pædagogiske kompetenceudvikling, hvilket fremgår af følgende projektbeskrivelse.
AB - Som et led i Københavns Universitets UniversitetsPædagogiske Indsats (KUUPI) blevpilotprojektet Praksisnær Pædagogisk Kompetenceudvikling (PPK) iværksat i september 2013. PPK var ét af seks strategiske projektet, som blev til på det såkaldte Didaktiskudvalgs anbefaling. Oprindeligt blev projektet formuleret omkring et ønske om at få belyst behovet for et udbud af kortere kurser, som kunne udbydes på tværs af fakulteterne. Projektet blev udvidet til at handle om dels at belyse de eksisterende behov for kompetenceudvikling blandt underviserne, men samtidigt også en undersøgelse af alternativer til kurser i forbindelse med udvikling af undervisernes pædagogiske kompetenceudvikling, hvilket fremgår af følgende projektbeskrivelse.
M3 - Rapport
T3 - IND's Skriftserie
BT - Praksisnær Pædagogisk Kompetenceudvikling
PB - Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet
ER -