Spring til hovednavigation
Spring til søgning
Spring til hovedindhold
Københavns Universitets forskningsportal Forside
Hjælp og OSS
Dansk
English
Forside
Profiler
Publikation
Forskningsenheder
Presse/medier
Aktiviteter
Priser
???studenttheses???
Forskningsdatasæt
Søg efter ekspertise, navn eller tilknytning
Quod erat demonstrandum
: Understanding and Explaining Equations in Physics Teacher Education
Ricardo Avelar Sotomaior Karam
, Olaf Krey
Institut for Naturfagenes Didaktik
Fysikkens Didaktik
9
Citationer (Scopus)
Oversigt
Fingeraftryk
Fingeraftryk
Dyk ned i forskningsemnerne om '
Quod erat demonstrandum
: Understanding and Explaining Equations in Physics Teacher Education'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.
Sorter
Vægt
Alfabetisk
Samfundsvidenskab
education
36%
learning
5%
mathematics
22%
physics
100%
regularity
18%
student
16%
student teacher
14%
teacher
49%
university
7%