Spring til hovednavigation
Spring til søgning
Spring til hovedindhold
Københavns Universitets forskningsportal Forside
Hjælp og OSS
Dansk
English
Forside
Profiler
Publikation
Forskningsenheder
Presse/medier
Aktiviteter
Priser
???studenttheses???
Forskningsdatasæt
Søg efter ekspertise, navn eller tilknytning
HOW TO GENERATE AUTONOMOUS QUESTIONING IN SECONDARY MATHEMATICS TEACHING?
Britta Eyrich Jessen
Institut for Naturfagenes Didaktik
Matematikkens Didaktik
83
Downloads (Pure)
Oversigt
Fingeraftryk
Fingeraftryk
Dyk ned i forskningsemnerne om 'HOW TO GENERATE AUTONOMOUS QUESTIONING IN SECONDARY MATHEMATICS TEACHING?'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.
Sorter
Vægt
Alfabetisk
Keyphrases
Curriculum Requirements
100%
Generating Questions
100%
Pedagogical Culture
100%
Problem Posing
100%
Secondary Mathematics Teacher Education
100%
Social Sciences
Didactics
100%
Mathematics Education
50%
Student Support
50%
Teaching Mathematics
100%