Beskrivelse
Speciale i sprogpsykologi om kampagnens forudsatte meddelelsessituation - en integrationel analyse af Sundhedsstyrelsens uge-40-kampagnePeriode | 25 nov. 2002 |
---|
Emneord
- integrationel lingvistik
- sprogpsykologi
- kampagner
- kampagneevalueringer
- skriftlig kommunikation
- skriftlig formidling
- pjeceanalyse
- meddelelsessituation
- præsuppositionsanalyse
- sundhedskommunikation
- roy harris
- jesper hermann
- sprog
Dokumenter og Links
Relateret indhold
-
Publikation
-
Spild af penge
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Bidrag til avis - Kronik
-
Think Human: Om baggrunden for uge-40-kampagnens dommedagsprofeti: "Kommunikationsdesign" og "maskintænkning"
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Public Information or Advertising? a Critical look at Campaigns
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
-
Spild af penge: kampagner er en succes, hvis folk kender budskabet, mener tilrettelæggerne selv. Men skal de ikke også virke? Der findes en etableret praksis for, hvad man gør, når man vil have et budskab ud - hvad enten folk skal færdes sikkert på nettet, spise mere frugt, holde op med at køre spritkørsel eller drikke mindre: Man laver da en kampagne!
Publikation: Andet › Andet bidrag › Formidling
-
Spild af penge: kampagner er en succes hvis folk kender budskabet, mener tilrettelæggerne selv. Men skal de ikke også virke?
Publikation: Andet › Andet bidrag › Formidling
-
SPROGPSYKOLOGI: Sprog uden brugseksempler er lige så abstrakt som tanken om, at rumvæsener skulle forstå, hvad vi mener med NASA's udsendelse af sprogpakker
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Bidrag til avis - Avisartikel
-
Borgeroplysning eller reklame? - kampagnen under kritisk lup
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling