Description
Speciale i sprogpsykologi om kampagnens forudsatte meddelelsessituation - en integrationel analyse af Sundhedsstyrelsens uge-40-kampagnePeriod | 25 Nov 2002 |
---|
Documents & Links
Related content
-
Research output
-
Spild af penge
Research output: Contribution to journal › Contribution to newspaper - Feature article
-
Think Human: Om baggrunden for uge-40-kampagnens dommedagsprofeti: "Kommunikationsdesign" og "maskintænkning"
Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
-
Public Information or Advertising? a Critical look at Campaigns
Research output: Contribution to journal › Journal article › Communication
-
Spild af penge: kampagner er en succes, hvis folk kender budskabet, mener tilrettelæggerne selv. Men skal de ikke også virke? Der findes en etableret praksis for, hvad man gør, når man vil have et budskab ud - hvad enten folk skal færdes sikkert på nettet, spise mere frugt, holde op med at køre spritkørsel eller drikke mindre: Man laver da en kampagne!
Research output: Other contribution › Communication
-
Spild af penge: kampagner er en succes hvis folk kender budskabet, mener tilrettelæggerne selv. Men skal de ikke også virke?
Research output: Other contribution › Communication
-
SPROGPSYKOLOGI: Sprog uden brugseksempler er lige så abstrakt som tanken om, at rumvæsener skulle forstå, hvad vi mener med NASA's udsendelse af sprogpakker
Research output: Contribution to journal › Contribution to newspaper - Newspaper article
-
Borgeroplysning eller reklame? - kampagnen under kritisk lup
Research output: Contribution to journal › Journal article › Communication