Abstract
Denne antologi udgør bind 2 af rapporten fra arbejdsgruppen for Fremtidens Naturfaglige Uddannelser.
Antologien indeholder ti artikler og præsenterer vigtige elementer af det analysegrundlag som ligger bag arbejdsgruppens oplæg til strategi. Det enkelte essay i antologien behandler centrale problemstillinger inden for et eller flere naturfag eller en uddannelse/et uddannelsesniveau.
Rapportens 1. bind - den selvstændige publikation Fremtidens naturfaglige uddannelser. Naturfag for alle - vision og oplæg til strategi indeholder arbejdsgruppens anbefalinger og bud på strategi for udvikling af undervisning og kompetenceudvikling - for undervisere og elever/studerende i naturfagene på forskellige niveauer og på tværs i uddannelsessystemet.
Antologien indeholder ti artikler og præsenterer vigtige elementer af det analysegrundlag som ligger bag arbejdsgruppens oplæg til strategi. Det enkelte essay i antologien behandler centrale problemstillinger inden for et eller flere naturfag eller en uddannelse/et uddannelsesniveau.
Rapportens 1. bind - den selvstændige publikation Fremtidens naturfaglige uddannelser. Naturfag for alle - vision og oplæg til strategi indeholder arbejdsgruppens anbefalinger og bud på strategi for udvikling af undervisning og kompetenceudvikling - for undervisere og elever/studerende i naturfagene på forskellige niveauer og på tværs i uddannelsessystemet.
Original language | Danish |
---|
Place of Publication | København |
---|---|
Publisher | Undervisningsministeriet |
Edition | 1 |
Number of pages | 403 |
ISBN (Print) | 87-603-2311-6 |
ISBN (Electronic) | 87-603-2313-2 |
Publication status | Published - 2003 |
Series | Uddannelsesstyrelsens temahæfteserie |
---|---|
Number | 8 |
ISSN | 1399-2279 |