Spring til hovednavigation
Spring til søgning
Spring til hovedindhold
Københavns Universitets forskningsportal Forside
Hjælp og OSS
Dansk
English
Forside
Profiler
Publikation
Forskningsenheder
Presse/medier
Aktiviteter
Priser
???studenttheses???
Forskningsdatasæt
Søg efter ekspertise, navn eller tilknytning
Length effects in pseudo-word spelling: Stronger in dyslexic than in non-dyslexic students
Holger Juul
, Dorthe Klint Petersen
Department of Nordic Studies and Linguistics
4
Citationer (Scopus)
Oversigt
Fingeraftryk
Fingeraftryk
Dyk ned i forskningsemnerne om 'Length effects in pseudo-word spelling: Stronger in dyslexic than in non-dyslexic students'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.
Sorter
Vægt
Alfabetisk
Samfundsvidenskab
school grade
81%
dyslexia
54%
student
34%
Group
28%
cross-sectional study
23%
interaction
22%
present
12%
Medicin og biovidenskab
Students
100%
Dyslexia
60%
Reading
20%
Analysis of Variance
18%
Cross-Sectional Studies
15%