Abstract
Denne rapport beskriver erfaringer fra et projekt i foråret 2015 med afprøvning af klyngevejledning på IVA. Projektet undersøger potentialet ved klyngevejledning som effektiv lærings- og vejledningsform samt barrierer for samme.
Undersøgelsen er en del af en større pædagogisk udviklingsindsats på IVA, der også har til formål at bidrage til studerendes faglige og sociale trivsel. Projektet er gennemført fra januar til september 2015 og baserer sig på spørgeskemabesvarelser samt to fokusgruppeinterview med undervisere fra henholdsvis IVA-Vest og -Øst.
Rapporten beskriver resultater samt giver en række anbefalinger til brugen af klyngevejledning i undervisningen.
Undersøgelsen er en del af en større pædagogisk udviklingsindsats på IVA, der også har til formål at bidrage til studerendes faglige og sociale trivsel. Projektet er gennemført fra januar til september 2015 og baserer sig på spørgeskemabesvarelser samt to fokusgruppeinterview med undervisere fra henholdsvis IVA-Vest og -Øst.
Rapporten beskriver resultater samt giver en række anbefalinger til brugen af klyngevejledning i undervisningen.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Publikationsdato | 2016 |
Antal sider | 36 |
Status | Udgivet - 2016 |