Spring til hovednavigation
Spring til søgning
Spring til hovedindhold
Københavns Universitets forskningsportal Forside
Hjælp og OSS
Dansk
English
Forside
Profiler
Publikation
Forskningsenheder
Presse/medier
Aktiviteter
Priser
???studenttheses???
Forskningsdatasæt
Søg efter ekspertise, navn eller tilknytning
Dialectical Features of Students’ Argumentation: A critical review of argumentation studies in science education
Jan Alexis Nielsen
51
Citationer (Scopus)
1200
Downloads (Pure)
Oversigt
Fingeraftryk
Fingeraftryk
Dyk ned i forskningsemnerne om 'Dialectical Features of Students’ Argumentation: A critical review of argumentation studies in science education'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.
Sorter
Vægt
Alfabetisk
Arts and Humanities
Argumentation
100%
Critical Review
100%
Science Education
100%
Empirical study
28%
Dialogic
28%
Exposition
14%
Discourse
14%
Dialogical
14%
Scholars
14%
Disagreement
14%
Review
14%
Keyphrases
Dialogic Argumentation
100%
Argumentation Studies
100%
Toulmin Model
66%
Student Discourse
33%
Scholarly Discussion
33%
Argumentation in Science
33%
Social Sciences
Science Education
100%
Argumentation
100%
Discourse
14%
Psychology
Dialogical Argumentation
16%