TY - JOUR
T1 - Hvis Danmark?
T2 - Billedanalyse af Dansk Folkepartis 'Vores Danmark' kampagne
AU - Fausing, Bent
N1 - I maj 2016 lancerede Dansk Folkeparti en kampagne ’Vores Danmark’ med plakater i forskellig størrelse og form – aflange, høje, store og små. Centralt i billedet er en familie, tre generationer - og en hund samlet. Ariklen er en indgående analyse af en plakat og dens kulturelle og mentale medbetydninger.
PY - 2016/5/24
Y1 - 2016/5/24
N2 - I maj 2016 lancerede Dansk Folkeparti en kampagne ’Vores Danmark’ med plakater i forskellig størrelse og form – aflange, høje, store og små. Centralt i billedet er en familie, tre generationer - og en hund samlet. Ariklen er en indgående analyse af en plakat og dens kulturelle og mentale medbetydninger.
AB - I maj 2016 lancerede Dansk Folkeparti en kampagne ’Vores Danmark’ med plakater i forskellig størrelse og form – aflange, høje, store og små. Centralt i billedet er en familie, tre generationer - og en hund samlet. Ariklen er en indgående analyse af en plakat og dens kulturelle og mentale medbetydninger.
KW - Det Humanistiske Fakultet
KW - billedanalyse, nationalisme, plakater, analog længsel, æstetik, flygtninge,, de andre, familiefotografier,
M3 - Tidsskriftartikel
SN - 1901-3035
JO - kommunikationsforum.dk
JF - kommunikationsforum.dk
ER -