L'enseignement de l'expression écrite et de la traduction - synergies entre formalisme et fonctionnalisme et entre stratégies de surface et de profondeur

Bidragets oversatte titel: Undervisning i skriftlig udtryksfærdighed og oversættelse - synergier mellem formalisme og funktionalisme og mellem overflade- og dybdestrategier
Bidragets oversatte titelUndervisning i skriftlig udtryksfærdighed og oversættelse - synergier mellem formalisme og funktionalisme og mellem overflade- og dybdestrategier
OriginalsprogFransk
TidsskriftSynergies Pays Scandinaves
Vol/bind5
Sider (fra-til)143-154
Antal sider12
ISSN1901-3809
StatusUdgivet - dec. 2010

Emneord

  • Det Humanistiske Fakultet
  • synergier
  • overfladestrategier
  • dybdestrategier
  • formel undervisning
  • funktionel undervisning
  • skriflig udtryksfærdighed
  • oversættelse dansk-fransk
  • indiktiv læring
  • deduktiv læring

Citationsformater