Spring til hovednavigation
Spring til søgning
Spring til hovedindhold
Københavns Universitets forskningsportal Forside
Hjælp og OSS
Dansk
English
Forside
Profiler
Publikation
Forskningsenheder
Presse/medier
Aktiviteter
Priser
???studenttheses???
Forskningsdatasæt
Søg efter ekspertise, navn eller tilknytning
How a school setting can generate social capital for young refugees: Qualitative insights from a folk high school in Denmark
Anne Sofie Børsch
,
Morten Skovdal
,
Signe Smith Jervelund
Afdeling for Sundhedstjenesteforskning
125
Downloads (Pure)
Oversigt
Fingeraftryk
Fingeraftryk
Dyk ned i forskningsemnerne om 'How a school setting can generate social capital for young refugees: Qualitative insights from a folk high school in Denmark'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.
Sorter
Vægt
Alfabetisk
Geo- og miljøvidenskab
organization
7%
refugee
100%
resource
5%
responsibility
9%
school
64%
social capital
92%
social inclusion
16%
student
34%
young
49%
youth
12%
Samfundsvidenskab
commitment
6%
Denmark
69%
ethnic structure
27%
Group
3%
inclusion
7%
instruction
6%
interview
4%
management
4%
participant observation
9%
refugee
61%
resources
4%
responsibility
5%
social capital
63%
student
10%
teacher
4%