Spring til hovednavigation
Spring til søgning
Spring til hovedindhold
Københavns Universitets forskningsportal Forside
Hjælp og OSS
Dansk
English
Forside
Profiler
Publikation
Forskningsenheder
Presse/medier
Aktiviteter
Priser
???studenttheses???
Forskningsdatasæt
Søg efter ekspertise, navn eller tilknytning
Motivational patterns in STEM education: A self-determination perspective on first year courses
Bidragets oversatte titel
:
Motivationsmønstre i STEM
Nadja Dyrberg Egemose,
Henriette Tolstrup Holmegaard
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetspædagogik
4
Citationer (Scopus)
Oversigt
Fingeraftryk
Fingeraftryk
Dyk ned i forskningsemnerne om 'Motivationsmønstre i STEM: A self-determination perspective on first year courses'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.
Sorter
Vægt
Alfabetisk
Samfundsvidenskab
academic success
12%
biochemistry
27%
biology
19%
biomedicine
28%
career
7%
cause
6%
curriculum
6%
decision maker
10%
education
32%
engineering
63%
experience
3%
first-year student
12%
graduate
7%
learning
4%
learning performance
13%
mathematics
71%
performance
5%
physics
9%
self-determination
100%
shortage
10%
student
26%
student of physics
18%
study program
25%
supplement
10%
teacher
4%