Spring til hovednavigation
Spring til søgning
Spring til hovedindhold
Københavns Universitets forskningsportal Forside
Hjælp og OSS
Dansk
English
Forside
Profiler
Publikation
Forskningsenheder
Presse/medier
Aktiviteter
Priser
???studenttheses???
Forskningsdatasæt
Søg efter ekspertise, navn eller tilknytning
Lesson study in prospective mathematics teacher education: didactic and paradidactic technology in the post-lesson reflection
Klaus Rasmussen
Institut for Naturfagenes Didaktik
Matematikkens Didaktik
9
Citationer (Scopus)
Oversigt
Fingeraftryk
Fingeraftryk
Dyk ned i forskningsemnerne om 'Lesson study in prospective mathematics teacher education: didactic and paradidactic technology in the post-lesson reflection'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.
Sorter
Vægt
Alfabetisk
Matematik
Actors
22%
Alike
21%
Context
19%
Discourse
43%
Education
35%
Interaction
11%
Knowledge
36%
Learning
29%
Mathematics Education
71%
Prospective Teachers
59%
Teacher Education
100%
Samfundsvidenskab
didactics
44%
discourse
8%
education
14%
educator
4%
interaction
3%
knowledge
5%
learning
5%
mathematics
32%
profession
5%
teacher
20%