Spring til hovednavigation
Spring til søgning
Spring til hovedindhold
Københavns Universitets forskningsportal Forside
Hjælp og OSS
Dansk
English
Forside
Profiler
Publikation
Forskningsenheder
Presse/medier
Aktiviteter
Priser
???studenttheses???
Forskningsdatasæt
Søg efter ekspertise, navn eller tilknytning
Knowledge-based inference making for reading comprehension: What to teach and what not.
Carsten Elbro
Department of Nordic Studies and Linguistics
Oversigt
Fingeraftryk
Fingeraftryk
Dyk ned i forskningsemnerne om 'Knowledge-based inference making for reading comprehension: What to teach and what not.'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.
Sorter
Vægt
Alfabetisk
Medicin og biovidenskab
Learning
20%
Reading
99%
Students
39%
Teaching
100%
Samfundsvidenskab
activation
12%
cause
7%
coherence
11%
comprehension
87%
experience
3%
instruction
7%
knowledge
73%
learning
4%
narrative
7%
student
6%
Teaching
21%